fredag 18. januar 2008

Status i skrivende stund!!

Nå:
- sekken pakka(den blei skikkelig lett, skjønner ingenting)
- alle batterier ladet opp(altså slike batterier som kan lades ved å putte laderen i stikkontakten).
- ingrediensene til pizza ligger klare på benken.
- drikkevaksine er tatt!!!!!
- rommet mitt tomt(stua full)
- magefølelsen sier at et halvt år borte fra vidunderbarnet borte i gata er skrekkelig leeenge!!


I går kom jeg til å tenke på hvor mye dumt og rart jeg kommer til å skrive her, for alles belesning. Jeg blei faktisk så flau ved tanken at jeg rødma (ikke at det skal så mye til). Derfor vil jeg bare i denne anledning få presisert at lesing er delvis på eget ansvar (jeg må jo ta et vist ansvar, mener jeg..) Dere må også huske at jeg kanskje i noen av de skrivende stundene som kommer til å komme, kommer til å være en følelsesmessig karusell(dette er jo ikke noe jeg vet om kommer til å bli sånn, men nå har jeg tatt alle forhåndsregler).

Ragnhild Elise( 21 timer før flyet letter (kanskje allerede litt påvirket av situasjonens alvor))

7 kommentarer:

Anonym sa...

jeeeeeeee!!
gøy! jeg gleder meg til å følge med på dere vakre jenter!love martine

Stian sa...

Dette blir bra! Venter i spenning på nye oppdateringer:)

Anonym sa...

Å, Ragnhild Elise! Jeg savner deg..Men vi koser oss med pizzarester fra i går, og prøver så godt vi kan å klare oss uten deg. Glad i deg! Håper formen er bra. stor kos fra Ingvild..
Ps. Åste og Marthe og Maria hilser så mye.

Anonym sa...

Formen var ikke den beste, men jenta gir seg ikke i første runde. Turen til Paris gikk greit, og nå venter jeg på neste oppdatering. God bedring...
mamma

Anonym sa...

Hei snuppelupp:) er alt fint? Kommet deg trygt frem nå? Skal følge med her vet du! Livet i Penang er også ganske greit! I dag har vi vært i hindutempel, og skal på katolsk messe i kveld. Det er veldig tett program hver dag, så jeg tror alle gleder seg veldig til en etterlengtet fridag i morgen! Vær forsiktig og pass på deg selv. Låv ju!!! Maria (B1)

Ingrid sa...

Hei Ragnhild Elise! Gleder meg til å følge med på bloggen din, har lagt lenke til den på min blogg:) Kos deg masse!

Anonym sa...

Hallo! Hvor blir neste innlegg av da? Du lever vel??? Synes du maa bli litt flinkere til aa blogge altsaa! Sikkert masse som har skjedd allerede som du kan fortelle om! Love yah!!!