mandag 21. januar 2008

Her er jeg!!

Her kommer forste innlegg fra Santiago!! Naa kommer frasene i fleng... Forst saa maa jeg jo si at det foles som en evighet siden vi reiste fra Norge. Etter en litt tuggete start paa turen saa kunne alt bare gaa en vei, eller...hum.. den var dyp... men det gikk bra. For aa gjore dette innlegget litt kort maa jeg ty til stikkord og punkter. Altsaa leilighetshottelet er ganske bra, veldig koselig dame som passer paa oss, forste dag paa skolen var ganske goy (var faktisk noen som kunne mindre spansk enn meg), begynner aa bli litt kjent i omraadet, til helga blir det tur til kysten! I kveld er vi litt stupeferdige saa det blir ingen sein kveld. (maa bare si at det er litt vanskelig aa skrive for det er skjeldent at det er riktig tegn eller bokstav som kommer naar jeg trykker,hehe).

Det er varmt og jeg ble seff solbrent i gaar. Ikke akkurat noe sjokk...

Jeg vet ikke om det er saa mye mer aa fortelle om.

I kortform er det at jeg har det flott!!
Veldig koselig med hilsner!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Er ikke så god på dette enda, men det skal bli bedre. Første hilsen "ble borte" før den ble sendt, tror jeg. Flott å høre at du har det bra og at reisa gikk greit tross formen din. Jeg er stolt av deg.Nå blir det spennende å komme på jobb hver dag for å se om det har kommet nytt stoff i løpet av natta. Har det litt travelt nå , skriver mere senere. Klem fra mamma

Anonym sa...

Så flott at du er på plass og at det går bra! Vi tenker stadig på deg her hjemme på haugen. Himmelen er blå, de andre jobber, og jeg skal snart til Blindern. Så livet går sin gang...
Lykke til videre, kjære du!
Klem Åste

Anonym sa...

Å, så flott å lese at du har kommet trygt fram og har det bra. Tenker masse på deg, og savner smilet ditt. Jeg har begynt i praksis, er skummelt og spennende. Men tror det blir bra. Nå er det middagstid. Ta vare på deg selv! Gleder meg til å høre meg fra deg. Lykke til med spansken:)
Stor kos

Anonym sa...

!Hola bonita!
?Qué tal? ?Y como es la vida en Santiago? :) Eres animoso... Extraño tigo!
Abrazos, Maria :)

Unknown sa...

Ting jeg lurer på; hvor varmt er det? Blir det bading ved kysten? Har du kjøpt skinnjakke? Hvor sender jeg gaver?

Anonym sa...

Hei godjenta! Bra du kom deg trygt frem. Jeg sitter paa en flyplass i Kuala Lumphur og venter paa flyet til Bali. Det er intet mindre enn 7 timers venting her. Naar vi kommer frem til Bali blir tidsforskjellen 9 timer foran Norge. Hvordan ligger du ann i tid i forhold til Norge? Lykke til med spansken og alt det nye. Jeg har forste eksamen om 2 uker allerede, saa det naermer seg fryktelig naa! Glad i deg tuppelura!