onsdag 16. april 2008

Jeg skulle saa gjerne fortalt.... Etter aa ha lest paa min egen blogg saa innser jeg at det ser ut som om vi bare er her for tull... Jeg vil, siden dette ble klart for meg, presisere at vi jobber. Paa en jobb med mange utfordringer, mange frustrasjoner og med mye glede og latter (kanskje etter noens mening litt mye latter fra de norske jentene:) Jeg ville saa gjerne fortalt saa mye, men heldigvis(maa jeg si) har taushetsplikt som gjor at pubilisering paa nettet ikke akkurt er noe jeg vil gjore. Jeg kommer ikke til aa si noe negativt om taushetsplikt, men jeg ville jo gjerne vise hele verden bilder av unger saa nydlige og tillitsfulle, mange av de med saa store problemer at de fleste kan bli tankefulle. Jeg ville saa gjerne fortallt noen historier om noen mennesker saa nydlige, men som desverre har gjort noen daarlige valg eller helt uten aa kunne noe for det selv vert utsatt for ting som gjor meg kvalm naar jeg skriver om det...

Jeg skal ikke si mer om dette, men det var et lite innblikk i en annen del av min hverdag. For aa ikke ta helt av paa seriositeten vil jeg da fortelle at naa har vinteren kommet og ulltoy og luer er en del av det. Gassovn er ogsaa ett nytt innslag i livet mitt. Kalme og litt varme sitter vi der med tepper og gassovnen.

De siste dagene har det blitt veldig tydlig hvor mye vi 4 jentene paaviker hverandre. Med kler, sko, haar og utrykk... For aa si det saann: "det er heilt vildt med turkis genser og converse sko!!"

Jeg vil avslutte med mitt favoritt bloggetema, for aa ikke svikte det helt, som da er forskjeller og likheter. Min nye oppdagelse er at det kan by paa visse utfordringer naar man skal spille kort med sola!

5 kommentarer:

Anonym sa...

kjekt å høre fra livet i chile, hva var det med sola?

Anonym sa...

hehe... Erlend... Den gaar feil vei her for vi er jo paa andre siden av kloden!

Ingår sa...

Spennanes aa hoerra litt meir om jobben din! Minne litt om min, bare at hos oss e d unge jenter paa vaar alder, som har opplevd saa masse dritt, men som naa har tatt grep, og benytta seg av ein sjanse t aa faa d bedre. Fantastisk aa kunne hjelpa noen i ein saann situasjon, haape du og oppleve d med ungane daakke jobbe for og. DU gjorr faktisk ein forskjell for dei ungane.

Har tenkt aa faa lasta ner skype i lopet av neste uka, saa eg faar ringt deg:)

Savne deg!

Inger

Ingår sa...

Ein ting t> Erlend, eg tok heller ikkje den med solaa, saa fint at noen spurte ;)

Blondie

Anonym sa...

Jeg skriver meg også inn i rekken av de som ikke skjønte den med sola... hihi! Dum og dummere!