tirsdag 22. april 2008

I dag trodde jeg at jeg skulle gaa paa nett og lage et innlegg om at Arnhild har helt rett( for de som leser hos henne saa har ho akkurat skrevet ett innlegg om at noen ting vist ikke forandrer seg). Jeg trodde jeg skulle si noe om at det aa miste ting var vist noe som skulle forfolge meg og at det var grunnen til at det ikke var publisert noen bilder i det siste(...noen... kunne ikke finne usb ledningen til kamra sitt..). Men den gang ei. Rett for jeg gikk fant jeg den!! Derfor er dette et innlegg om at noe har helt tydelig forandra seg.
Jeg er naa tvunget til aa gaa over i punk form:
- jeg har ikke mista mobil
- jeg har ikke maatte sperre visakortet
- jeg har fortsatt alle ledninger, kamra, batterier, minnekort som jeg hadde naar jeg reiste!
- jeg har billetter og pass!!
-(bare en gang la jeg igjen usb dingsen min paa internett cafeen, men den var der naar jeg kom tilbake)

Hva gir dere meg?? Dette hadde vel ingen trodd??

Ingen kommentarer: