mandag 4. februar 2008

Utlandet er fint det altsaa!!

I gaar var vi paa stranda igjen, det var helt overskya og duskregna litt naar vi kom!! Til alle som er bekymmra for solfaktor saa kan jeg meddele at faktor 15 har vert topp til naa. Har blitt brennt, men det var med faktor 20 fra Norge. Takke meg til ukjennte, billige merker med faktor 15!!


Ellers vil jeg si takk for alle hilsner! Selvfolgelig veldig koselig!!!


Jeg maa desverre fortelle om en trist hendelse i livet mitt. Det er egetlig ikke en hendelse med et faktum jeg har maatt innse. Med stor tristhet maa jeg erklere at livet til mobilen min er avsluttet! En dag ville den ikke paa, men jeg ga ikke opp saa lett. Men naa har jeg provd aa skru den paa mange ganger hver dag i en uke og det har vert liten lykke. Tilslutt har jeg altsaa innsett at den er gaatt bort. Saa hvis dere vil ha kontakt er ikke det veien aa gaa. (Arnhild erklerer meg som en mobil opptimist som stadig prover aa lade den for aa prove en gang til, men men....)


Til slutt vil jeg bare si at det ikke er den dagen i dag, og at hatet er ikke fullt saa inntenst i dag!




Om ikke stranda kan by paa sol saa har den andre ting som trekker!!

3 kommentarer:

Malawi-jentan:) sa...

Hei snupsa!

Gøy med bloggen din, og å lese litt hva som skjer med deg/dere. Har dere begynt å arbeide? Malawi er fint, hvis Chilenerne er de mest hjelpsmme menneskene i verden, så er Malawi på en god andreplass:) Hils de andre jentene masse! Bloggen vår er: www.marieogkristinaimalawi.blogspot.com Så vet du det!:) Besos, Marie og Kris

Anonym sa...

Det var så godt å høre stemmen din i går, tusen takk. Fint å høre at dere har det bra og at det spansken ikke tar knekken på deg. Her hjemme går livet sin vante gang, noen er ute og reiser og noen er hjemme med den vanlige migrena. Nå er det snart ferie og det skal bli bra. Du vet det er noen som skal flytte og det skal vi få være med på. Gleder med til å treffe vidunderbarnet! Ha det bra. Vi tenker mye på deg!

herr og fru espevoll sa...

Hei!

Morro å se litt bilder og sånn!!
men må si jeg syns du er litt kvam når du skryter av ananas med is i, og solfaktor 20..her trengs det ikke mye solfaktor for å si det sånn!! håper dere får et fantatsisk opphold!!!! hils resten av gjengen fra meg =)

*Rebecca fra klassen